close
رزرو هتل
برای جبران آب از دست رفته در ماه رمضان این کارها را انجام دهید؟!
loading...

سایت تفریحی وسرگرمی | آسیافان

غالبا تحمل گرسنگی در ماه رمضان آسان تر از تحمل تشنگی است. از دست دادن آب بدن، به خصوص در مناطق گرم و خشک، می تواند خطرناک باشد.   از آنجایی…

ژل سفيد كننده ايموشن

روشن و سفید نمودن پوست تیره، براثر اصلاح مو و ...

روشن نمودن پوست زیر بغل،کشاله ران،خط بیکینی و ...

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران

دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

دارای نشان حلال

35000 تومان
آخرین ارسال های انجمن

غالبا تحمل گرسنگی در ماه رمضان آسان تر از تحمل تشنگی است. از دست دادن آب بدن، به خصوص در مناطق گرم و خشک، می تواند خطرناک باشد.

 

از آنجایی که حدود 70 درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده است، نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. بدن ما برای همه فعالیت های خود به آب نیاز دارد: هضم غذا، سلامت پوست، دفع ضایعات و غیره.

 

وقتی عرق می کنید، بدنتان آب خود را از دست می دهد، چون آبی که بدنتان از دست می دهد از آبی که دریافت می کند کمتر است. این امر نوعی عدم تناسب در میزان مواد مغذی حیاتی و مواد معدنی به وجود می آورد.

 

اگر بعد از افطار مواد مغذی و معدنی کافی به بدن شما نرسد، آنقدر ضعیف می شوید که نخواهید توانست روزهای باقیمانده ماه رمضان را روزه بگیرید.حتی اگر میزان آب از دست رفته کم باشد، باز هم عملکرد شما در طول روز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خستگی، سرگیجه، سردرد و عدم تمرکز به سراغتان خواهد آمد.

 

برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی، به نکات زیر توجه کنید:

 

1. از آفتاب دوری کنید.
در طول روز تا جایی که می توانید از نور خوشید و گرمای بیش از حد دوری کنید. سعی کنید بیشتر در جاهای خنک یا سایه بمانید، کلاه بگذارید و از فعالیت های شدید خودداری کنید.

 

2. پس از افطار به اندازه کافی آب و مایعات دیگر بنوشید.
جبران آب از دست رفته بدن پس از افطار به راحتی و با نوشیدن 8 لیوان آب امکانپذیر است. سعی کنید چای، قهوه و نوشابه میل نکنید چرا که این نوشیدنی ها حاوی مقادیر زیاد کافئین و شکر هستند که به از دست دادن آب بیشر منجر می شوند .

 

3. زردآلو بخورید.
نبود آب موجب تولید اسید در معده می شود و زردآلو یا آب آن به کاهش این اسید کمک می کند.

 

4. مواد مغذی و معدنی از دست رفته را جبران کنید.
نوشیدن آبمیوه و مصرف میوه (به خصوص مرکبات و توت فرنگی) و سبزیجات به مقدار کافی، مواد مغذی و معدنی لازم را به بدن می رساند. آبمیوه سرشار از ویتامین A و کلسیم است. بسیاری از آبمیوه ها نیز به دلیل داشتن فیبر، آهن، پتاسیم و ویتامین های C، 1B و 2B به سلامت بیشتر بدن کمک می کنند.

 

5. مراقب سلامتی خود باشید.
برای مبارزه با بیماری هایی که بر اثر نبود آب، مواد معدنی و مواد مغذی ایجاد می شوند، خودتان را بیش از حد فرسوده نکنید. فراموش نکنید در صورتی که علایم ضعف شدید یا بیماری در شما ظاهر شد، اجازه دارید روزه تان را بشکنید و در آینده قضای آن را به جا بیاورید.

درباره
arashzarei بازدید : 581چهارشنبه 04 مرداد 1391 زمان : 7:32 PM نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
شامپو رفع سفيدي مو با هديه

شامپو رفع سفيدي مو با هديه

شامپوهای 10 عددی رفع سفیدی مو

به همراه کفی کفش نانو به عنوان هدیه

محصولي بي نظير و استثنايي براي بازگرداندن موهاي مشكي

نيازي به هزينه هاي گزاف و صرف وقت زياد نداريد

باعث تقويت مو و جلوگیری از شوره

15000 تومان
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1531
  • کل نظرات : 461
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1713
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 271
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 1,629
  • گوگل امروز : 27
  • گوگل دیروز : 121
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 7,124
  • بازدید سال : 461,184
  • بازدید کلی : 3,294,012
  • کدهای اختصاصی
    مشاهده سابقه بیمه ,ثبت نام زیارت کربلا,ثبت نام کارت ملی هوشمند