دستگاه شرینک پک چیست و چه کاربردی دارد؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دستگاه شرینک پک چیست و چه کاربردی دارد؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخانه و خانواده دستگاه شرینک پک چیست و چه کاربردی دارد؟

تعداد بازدید : 169
نویسنده پیام
monakian آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 5 /4 /1399
دستگاه شرینک پک چیست و چه کاربردی دارد؟
از دستگاه شرینک پک برای بسته بندی محصولات به صورت چندتایی استفاده می شود. در ادامه راجع به نحوه کار دستگاه شیرینگ پک، مزایا، معایب، قیمت و خرید دستگاه تونل و شیرینگ به طور کامل توضیح می دهیم.
دستگاه شیرینگ پک (شرینک پک) چیست؟
دستگاه شیرینگ پک (shrink pack) که در واقع تلفظ صحیح آن در فارسی “دستگاه شرینک پک” هست، یک نوع دستگاه بسته بندی است که محصولات را به صورت چندتایی و پک بسته بندی می کند؛ مانند بسته بندی بطری های آب معدنی و نوشابه ها. به این صورت که یک روکش نایلونی (نایلون شیرینگ) به دور چند کالا قرار می گیرد؛ این نایلون در اثر حرارت جمع می شود و شکل کالا را به خود می گیرد و به آن می چسبد.
در زیر لیست انواع دستگاه شیرینگ را مشاهده می کنید که پرکاربردترین آن همان دستگاه شرینک پک است
نحوه کار دستگاه شیرینگ یا شرینک پک به این صورت است که توسط قطعه ای به نام نوار نقاله، یک نوار پلاستیکی دور محصول قرار میگیرد و سپس به داخل کوره هدایت می شود. در اینجا نایلون روی محصول، توسط هوای گرم داخل کوره کمی نرم می شود و روی کالا می چسبد. در انتهای کار، محصول قبل از بیرون آمدن از کوره، توسط هوای خنک انتهای کوره خنک شده و عملیات بسته بندی انجام می شود.
انواع دستگاه شیرینگ
دستگاه شیرینگ یا شیرینک پک دارای انواع مختلفی است که بنا به کاربردهای گوناگون، در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.


    دستگاه شرینک پک


این کلمه در حقیقت از کنار هم قرار گرفتن دو کلمه shrink (شرینک)، به معنای کوچکتر شدن و جمع شدن و کلمه pack (پک)، به معنای بسته بندی تشکیل شده است. دستگاه شرینک پک نیز در حقیقت عملیات چسباندن یک نایلون بر روی محصولات چندتایی را انجام می دهد به گونه ای که حمل و نقل آن ها آسان تر شود.


    دستگاه شیرینگ کابینی


دستگاه شیرینگ کابینی یا کابینتی همانند دستگاه سلفون کش، جهت بسته بندی و کشیدن سلفون و پلاستیک به دور محصولات کوچک و سبک به کار می رود. این فرآیند بسته بندی توسط فیلم pvc انجام می پذیرد. سرعت عملیات بسته بندی با دستگاه شیرینک کابینتی، بین 200 تا 300 بسته بندی در هر ساعت است.


    دستگاه شیرینگ تونلی


این دستگاه نیز همانند شیرینگ کابینی است، با این تفاوت که دستگاه شیرینگ تونلی بیشتر برای محصولات بزرگ و سنگین کاربرد دارد. کار اصلی دستگاه شیرینگ تونلی، بسته بندی با نایلون است. میانگین بسته بندی این دستگاه در هر ساعت بین 200 تا 250 عدد است.
توصیه می کنیم حتما به این اعداد توجه کنید و از دستگاه شیرینک پک خانگی کار زیادی نکشید و با اصول نگهداری درست، عمر دستگاه خود را طولانی کنید. زیرا در شرینک پک های خانگی، مواردی مانند: میزان ولتاژ ورودی، توان مصرفی و قدرت دستگاه محدود است؛ پس باید مراقب استفاده های بی رویه خود باشیم.
هم جنین شما می توانید دستگاه چسب زن و دستگاه دوخت را نیز از کاروپک تهیه فرمایید.

امضای کاربر : دستگاه وکیوم رومیزی
دستگاه سیل القایی
خرید انواع دستگاه بسته بندی
چهارشنبه 25 تیر 1399 - 16:52
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ