خدمات گارانتی لوازم شهربازی کشتی طلائی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
خدمات گارانتی لوازم شهربازی کشتی طلائی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخندوانهخدمات گارانتی لوازم شهربازی کشتی طلائی

تعداد بازدید : 16
نویسنده پیام
shahrebazico آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 29 /6 /1399
خدمات گارانتی لوازم شهربازی کشتی طلائی
در زمان خرید محصولات مختلف بسیاری به دنبال گارانتی می ‌گردند. چرا که گارانتی تضمین کننده کیفیت محصولات مورد نظر آنهاست و زمانی که یک شرکت چنین خدماتی را همراه محصولات خود ارائه می ‌دهد، قطعاً به کیفیت مناسب محصولات خود اطمینان دارد. قدمت گارانتی در کشور ما به حدود ۱۰۰ سال می ‌رسد و میتوان گفت در طول این سالها قوانین و مقررات مربوط به گارانتی به شکلی درست و اصولی شکل گرفته‌اند. شرکت تولید لوازم شهربازی کشتی طلایی با ارائه ۱ سال گارانتی محصولات و ۱۵ سال خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شماست. اما نکته بسیار مهمی که در این بخش باید مد نظر قرار دهید، شناخت درست کلماتی مانند گارانتی، وارانتی و خدمات پس از فروش است. وقتی شما آگاهی کافی در خصوص این عبارات داشته باشید در زمان خرید محصولات و یا دریافت خدمات مختلف می ‌توانید هوشمندانه ‌تر عمل کنید.



گارانتی یا ضمانت نامه چیست؟
ضمانت نامه یا گارانتی به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش برای محصولات و تجهیزات مختلف شناخته می ‌شود. فروشندگان محصولات با ارائه گارانتی به مشتریان خود می‌ فهمانند که به راحتی می‌توان به محصولات آنها اعتماد کرد و کیفیت قابل اتکایی دارند. از طرفی این موضوع تا حد زیادی به نفع مشتریان است، چرا که با خرید محصولات دارای گارانتی می ‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی از این خدمات استفاده کرده و محصول خود را تعویض یا هزینه آن را دریافت کنند. ارائه خدمات گارانتی مناسب در بازار رقابتی امروز به سازمان ها و شرکت های مختلف اجازه می ‌دهد که مزایای بیشتری را نسبت به رقیبان خود در اختیار مشتریان قرار دهند. زمانی که صحبت از گارانتی می ‌شود باید این مهم را در نظر بگیرید که برای قسمت‌ های تجهیزات مصرفی در هر وسیله، هیچ گارانتی در نظر گرفته نشده است. گارانتی تنها زمانی برای شما کارایی دارد که مشکلی برای تجهیزات ‌‌تان به وجود آمده باشد که به شما اجازه ندهد از آن استفاده کنید. حال این که کارخانه کشتی طلایی تجهیزات شهربازی تولیدی خود را با گارانتی ۱ ساله در اختیار شما قرار می ‌دهد برای شما بیشتر قابل درک است.



تاریخچه پیدایش گارانتی
گارانتی برای اولین بار در عرصه تجارت و برای تضمین امنیت کالاهایی که با کشتی جابجا می ‌شدند، مورد استفاده قرار می‌ گرفت. اما کم‌کم با گذر زمان و پیشرفت بازار خدمات گارانتی به سایر خدمات و محصولات راه پیدا کرد. می ‌توان گفت که خدماتی مانند گارانتی دقیقاً بعد از دوران انقلاب صنعتی جای خود را در بازار باز کردند. پس می توان گفت تولد ضمانت نامه یا گارانتی به زمان شروع تولید انبوه کارخانه‌ ها باز می ‌گردد و قطعاً در آن دوران ارائه چنین خدماتی مانند یک برگ برنده بوده است. گارانتی در ایران از دهه‌ های اول قرن ۱۴ مورد استفاده قرار می ‌گرفت. اما در سال ۱۳۲۱کارخانه ارج با تولید الکتروپمپ و سایر لوازم مورد استفاده در خانه و ارائه گارانتی برای محصولات خود، در آن زمان برای اولین بار عموم مردم را با واژه گارانتی آشنا کرد. بعداز این اتفاق شرکت ‌ها و کارخانه‌ های زیادی از گارانتی استفاده کردند.



گارانتی و وارانتی با هم چه تفاوتی دارند؟
در تبلیغات یا در زمان خرید محصولات مختلف معمولاً کلمه‌های گارانتی و وارانتی با هم مورد استفاده قرار می‌ گیرند. بسیاری تصور می ‌کنند که این دو واژه در عمل با هم تفاوت زیادی ندارند و همین باعث میشود در زمان خرید اشتباهات زیادی بکنند. در ادامه با توضیح گارانتی و وارانتی کمک می‌ کنیم که به طور دقیق تفاوت این خدمات را بدانید.

گارانتی
زمانی که ضمانت نامه یا گارانتی برای یک محصول در اختیار شما قرار می ‌گیرد، باید یک زمان مشخص برای مدت ضمانت آن تعیین گردد. اگر در طول این مدت زمان محصول مورد نظر شما خراب شد و یا عملکرد درست خود را از دست داد، شرکت یا فرد ضمانت کننده موظف است که یک محصول سالم در اختیار شما قرار دهد و یا اصل پول به شما بازگردانده شود. زمانی که یک محصول دارای گارانتی است این نقطه امید برای مشتری باقی می‌ ماند که اگر محصول مورد نظر ما به درستی کار نکرد می ‌توانیم آن را تعویض کنیم.



وارانتی
معمولاً دوره زمانی که برای وارانتی درنظر می‌ گیرند، طولانی‌ تر از گارانتی است. زمانی که محصول شما دارای گارانتی است می توانید تا مدت زمان مشخص از آن استفاده کنید و در صورتی که به مشکلی برخوردید هزینه تعویض قطعات و تعمیر با توجه به موارد ذکر شده در وارانتی پرداخت خواهد شد. زمانی که شما یک محصول دارای وارانتی را می‌خرید در صورت خرابی آن به هیچ عنوان نمی توانید کالای مورد نظر را تعویض کرده و یا هزینه آن را دریافت کنید؛ بلکه فقط در دوره زمانی مشخص شده محصولی که دچار مشکل شده است را به صورت رایگان تعمیر کنید.



خدمات پس از فروش
یکی دیگر از عبارات مرتبط با گارانتی که در زمان خرید محصولات مختلف می‌شنویم خدمات پس از فروش است. در ادامه با ذکر یک مثال ساده خدمات پس از فروش را برای شما توضیح خواهیم داد. در شرکت تولید لوازم شهربازی کشتی طلایی ۱۵ سال خدمات پس از فروش وجود دارد. زمانی که شما از این شرکت تجهیزات خریداری می‌کنید و در این ۱۵ سال با مشکلی روبرو می‌ شوند، تعمیرکاران و افراد متخصص شرکت کشتی طلایی با در اختیار داشتن لوازم یدکی مناسب و همچنین تجربه و تخصص کافی اقدام به تعمیر وسایل مورد نظر شما خواهند کرد. شما باید هزینه مربوط به تعمیرات و لوازم یدکی را پرداخت کنید، اما بعد از آن میتوانید مطمئن باشید که روند تعمیرات کاملاً درست انجام شده است. چرا که پیدا کردن افراد متخصص برای تعمیر این وسایل بسیار سخت می ‌باشد و نمی توان به راحتی به تمامی تعمیر کاران اعتماد کرد.

امضای کاربر : کارخانه سازنده لوازم شهربازی کشتی طلائی
شنبه 29 شهریور 1399 - 13:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ